Egy kis személyes- Fuck Cancer! Anya a legjobb!

Egy kis személyes

Mostanában feltűnhetett nektek, hogy nem igazán foglalkozok a bloggal, sőt kaptam is már kérdést, hogy mi történik, miért nem posztolok annyit, mert ha posztolok akkor is csak termék teszteket, valamint a videóimban is elmondtam párszor, hogy nehéz időszakon megyünk keresztül a családommal.

Most szeretnék mindenre választ adni, azoknak akik rendszeresen követik a blogom vagy a Youtube csatornámat.






Az a helyzet, hogy tavaly tavasz környékén anyukámnál méhnyak polipot állapítottak meg, de megnyugtattak minket, hogy egy rutinműtéttel eltávolítható, nem lesz nagyjából semmi következménye a dolognak, de valahogy mindig csúszott az egész, egészen addig amíg egyik délután anyának nem lettek nagy fájdalmai, ezért nem lehetett tovább halogatni, így a műtét tavaly szeptemberben meg is történt, majd a kis polip elment szövettanra a biztonság kedvéért, és mivel anyukám tökéletesen jól érezte magát a műtét után, nem is gondoltunk semmi rosszra, sőt egy idő után nem is foglalkoztunk a dologgal. Anya jól van, egészséges és csak ezzel foglalkoztunk.

Pár hónap elteltével, november végén, emlékszem, hogy egy csütörtöki napon iskolából haza menet szokásosan tárcsáztam a drága keresztanyukám ( aki történetesen anyukám legjobb barátnője 30 éve) telefonszámát, hogy csacsogjunk egy kicsit, ám nem arra számítottam, hogy aggódó, csaknem síró hangnemben kérdezi majd, hogy otthon vagyok-e már, és mivel éppen csak az iskolából sétáltam haza, megosztottam vele, hogy csak most végeztem. Mikor mondta, hogy siessek haza és beszélgessek a családommal, már tudtam, hogy valami történhetett. Őszintén szólva mindenre gondoltam csak arra nem ami otthon fogadott.

Haza érve a ki sírt szemű húgommal és anyukámmal találtam szembe magam, én meg értetlenkedtem, hogy ugyan már mondja már el nekem is valaki, hogy mi a bánat történt!!! (Csúnya dolog, de komolyan azt hittem, hogy valaki eltávozott).
"Rákos vagyok" - mondta anyukám, amire csak annyit tudtam rávágni, hogy HAHAHAHAHAHAH nem jó vicc! De mikor láttam, hogy anyukám és húgi is zokog, leesett, hogy nem... ez most nem vicc.

Az anyukámnál méhnyak rákot diagnosztizáltak.

Két napon át sírtam, nem tudtam elképzelni, hogy az én örökké vigyorgó, pici anyukámnak ilyen komoly betegsége legyen. Nem tudtam, hogyan fogom bírni, az amúgy is ingatag lelkivilágommal ezt az egészet, nem tudtam hova tenni a helyzetet és ha nincsenek mellettem a barátaim, a családom, a párom és nem támogatnak biztos, hogy belebolondulok.

Szeptember és Február között anya 3 műtéten esett át, mivel kiderült, hogy még vannak rákos szövetek.

Pár hete, azonban megjött az utolsó eredmény, ami már nagyon jó volt, így már túl vagyunk a nehéz időszakon! Le a kalappal az édesanyám előtt, meg mutatta nekem, hogyan kell erősnek lenni, akkor is amikor minden rosszra fordult, ma már Ő az erős nő példája az én szememben. A rák egy nagyon komoly betegség, Ő mégis végig pozitív és vidám volt, egy percre sem ingott meg a hite abban, hogy Ő meg fog gyógyulni. Sajnos mindenét ki kellett operálni, Ő mégis teljesnek és egészségesnek érzi magát. 

Iszonyatosan büszke vagyok RÁ!

Lányok, hölgyek, NŐK akik olvassák most ezt a bejegyzést! Mindig nagyon vigyázzatok az egészségetekre, járjatok rendszeresen szűrésekre, vizsgálatokra, hiszen ma már sok minden megelőzhető és kezelhető, hogyha időben észre lett véve!

Hálás vagyok, hogy Mi ennyivel megúsztuk, sajnos vannak, akiknek nem ilyen könnyű, értük imádkozok, imádkozunk és pozitív erőt küldünk nekik!

XOXO.Mia






11 megjegyzés:

  1. Hosszú és szép életet kívánok az Anyukádnak és persze nektek is! Büszke lehetsz rá! Nagyon nehéz erről beszélni, saját tapasztalatból mondom, így becsülendőnek tartom,hogy így leírtad az egész történetet. Puszillak titeket! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok anyukádnak!
    Most csütörtökön megyek majd hasonló problémával nőgyógyászhoz (nekem kívül van polipom), az ügyeletes orvos, akihez első ijedtemben szaladtam, azt mondta, hogy szerinte jóindulatú, de most nagyon megijedtem, remélem, hogy nem lesz semmi baj :(

    VálaszTörlés
  3. Ne ijedj meg drága! Nekem ciszták vannak a méhemben, bár az jobb mint a polip. Minden rendben lesz, maradj pozitív, csak a jót engedd be!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igyekszem az lenni, csak nem ez az egyetlen egészségügyi problémám, és nagyon nem hiányzott még ez is :( Remélem gyorsan kiderül, hogy mi van.

      Törlés
  4. Nagyon sajnálom, de örülök hogy most már rendben vagytok...nekem kedves párom anyukájának volt mellrákja és még valahol most is küzd vele..próbálok mindig segíteni neki meg az egész családnak, de hát olyan kis makacs az anyukája, hogy nem nagyon hagyja..de azért jól szokott lenni..amúgyis ha van ott melletted valaki aki segít és szeret könnyebben megy minden!!
    Vigyázzon anyukád magára meg te is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, köszönöm a kedves szavakat drágám, imádlak.

      Törlés
  5. Le a kalappal anyukád előtt!! és jó egészséget kívánok Neki!

    VálaszTörlés
  6. Csak egy ölelést küldenék és minden elismerésemet Anyukádnak! :)

    VálaszTörlés
  7. Szeretem, mikor a Névtelenek nem trollok, hanem tündérek. :)

    VálaszTörlés