NOTD - Hello Április!

NOTD
Hello Április!


A napokban nézegettem drága Panni gyönyörű manikűrjeit, úgyhogy úgy döntöttem, hogy éppen itt az ideje nekem is készítenem valami értékelhető lakkozást, hogy egyszer majd én is részt vegyek a lakkos blog játékokban, hiszen csak rengeteg gyakorlással lehetek olyan ügyes mint a lakkos lányok ( ha esetleg valaki lemaradt volna, a blogolást úgy kezdtem még anno, hogy olyan béna voltam lakkozás terén, hogy ha a lányok nem inspirálnak a csodáikkal, biztos, hogy máig a könyökömig lakkos lennék egy egy festés után). 

Szeretem sötétre lakkozni a körmeimet, de szerettem volna igazodni a tavaszhoz, és egy friss, színes, vidám manikűrt készíteni, így próbáltam olyan színeket és lakkokat használni. A végeredmény nem csak nekem de az ismerőseimnek is nagyon tetszik, úgyhogy ez egy plusz löket volt, hogy gyakoroljak, mert ezek szerint jó irányban fejlődök :)


A manikűrt egy Moyra körömerősítővel kezdtem, majd két réteg S-he márkájú bázis lakkot használtam. Mivel nagyon tetszett a színe, ezért nem is kentem rá, más lakkot, ez lett az alapunk. Egy díszítő ecsettel csíkokat vittem fel a körmeim felső széléhez a sötét lila színt (Rose Nails 104-es árnyalat) de direkt nem szép, szimmetrikus csíkokat hanem laza, bohókás mintát festettem. Majd ugyan ezt a műveletet elvégeztem ritkábban egy menta zöld NYC lakkal is ( NYC 035 Cupcakes and latte árnyalata). Fedőlakkot nem használtam, ugyan is akkor vettem észre, hogy elfogyott :( Ejnye Mia! Ettől függetlenül 4 napja meg sem mozdul a lakkozás, ami nálam eléggé ritka jelenség!

Nagyon büszke vagyok a művemre, még akkor is, hogyha nem egy nagy Picasso portré került a körmeimre :-)


És egy gyönyörű szép virággal köszönök el tőletek, mindenkinek szép tavaszi napokat kívánok♥






2 megjegyzés: