NOTD: Menta szín Moyra lakkal (Moyra Gel Look 918+Alverde kézápoló olaj TESZT)

NOTD
Menta szín Moyra lakkal
(Moyra Gel Look 918+Alverde kézápoló olaj TESZT)


Ma egy kettő az egyben poszttal jelentkezek nektek, bemutatom nektek két új kedvencemet is, az egyik a képen is látható Moyra körömlakk, amely gél lakk effektes kollekció 918-as árnyalata.

A valóságban a körmöm és a falam is menta zöld, előbbi sokkal sötétebb.

A lakk nagyon szép, valóban a gél lakkra emlékeztet, nagyon szép fénye van még pár nap után is (sok gél hatású lakknál 2-3 nap után nincsen már fény). A fedése megfelelő, bőven elég lenne egy réteg is, de szeretek biztosra menni, így én két réteget vittem fel, alaplakkal, fedőlakkot pedig nem tartottam szükségesnek a szép fénye miatt. Tartósságban is meg vagyok vele elégedve, nem pattogzik. Száradási ideje is megfelelő.


A másik termék, amiről szeretnék egy kicsit beszélni az Alverde kézápoló olaja (A terméket köszönöm a Dm-nek, akiktől nyertem egy Alverde csomagot) , ami az utóbbi egy hétben nagy kedvencemmé vált és érzem, hogy kapcsolatunk nagyon hosszú távú lesz, hiszen az egész családnak nagyon tetszik és jó szolgálatot tesz a kis olaj.

Kezdjük azzal, ami a csomagoláson van: Intenzív ápolás az igénybe vett kezeknek, bio sárgabarack olajat tartalmaz. Könnyű eloszlatni, gyorsan felszívódik. A pipetta segítségével vigyen fel néhány cseppet a kézre, majd masszírozza be nem tartalmaz szintetikus tartósító szereket. 13 ml.

Amit én látok, tapasztalok: Először nagyon meglepődtem a pipettás kiszerelés miatt, illetve kicsit bizonytalanul kezdtem bele a használatába ugyanis nem nagyon szimpatizáltam az olajokkal korábban, de mostanában próbálom őket beiktatni az életembe (hajolaj például) így ez sem jött rosszul, főleg, hogy bár nekem is nagyon száraz a bőröm, a párom keze nagyon rossz állapotban van (volt) ezt a terméket ő is hajlandó használni, mert nem olyan csajszis a kiszerelése, sem az illata. És ha már itt tartunk beszéljünk az illatáról. Én arra számítottam, hogy bio kozmetikum lévén nem lesz kellemes, de nagyon pozitívan csalódtam, ugyan is baracklekvár illata van és imádjuk :-) !

A hatása pedig fenomenális: a párom kezét két használat után már látványosan puhította, kezdi rendbe hozni, és az én kezem is sokkal sokkal puhább mint egy hete volt. Egyetlen egy bajom vele, hogy szerintem kicsit lassan szívódik be a bőrbe. Ezen kívül nincsen vele problémám, sőt, bátran ajánlom, a körömágyam is sokkal szebb lett tőle, így nyugodt szívvel lakkoztam ki a körmeimet és a gyulladást is lehúzta. 


                                                              www.youtube.com/mialamia51

                                                           www.instagram.com/beautybymiamay

                                                           https://www.facebook.com/pages/Mia-May/1387772138138621?fref=ts

                                                            www.ask.fm/miamayblog

xoxo.Mia



1 megjegyzés: