Őszi körmök- Golden Rose Rich Color 104

Őszi körmök
Golden Rose Rich Color


Elég rég írtam már nektek körömlakkokról, de mivel itt a kedvenc évszakom az ősz abból is kellettek az évszakhoz illő árnyalatú darabok, így be is szereztem párat. Elsőként a kedvencemet mutatom be nektek a Golden Rose márkától.

Miért ez?: A keresést úgy kezdtem, hogy valami nude vagy lilásabb árnyalatú kencét szeretnék, kerestem Rimmelnél, Moyránál, Artdeconál de nem találtam semmi olyant ami felkeltette volna az érdeklődésemet, így megcéloztam az Árkádban található Naillandet, mivel tudtam, hogy ott muszáj lesz találnom valamit. Így is történt. Mindenek előtt az olcsóbb kategóriájú Flormar lakkokat vettem szemügyre, de ismét hiába, aztán a már számomra ismert és kedvelt lakkmárkát a Golden Rose lakkokat néztem át, és találtam is egy világos, szürkés, lilás árnyalatot ami nagyon meg tetszett, de úgy döntöttem (magamra parancsoltam), hogy nem veszem meg az első lakkot ami megtetszik, mert aztán a végén még megbánom. Aztán pár héttel később tesómmal a szokásos shopping túránkon voltunk a Westendben, amikor az ottani Naillandben ez a meseszép sötét lilás szín kiszúrta a szememet és szerelem volt első látásra! Mivel tudtam, hogy a minősége is hihetetlen jó, már nem hezitáltam, jött velem haza.

3. napi állapot

A lakkról: A Golden Rose Rich Color körömlakkjai közül választottam a 104-es lilás-bordós árnyalatot. Ennek a termékcsaládnak különleges, széles ecsete van, hogy a lehető legprecízebben vihessük fel a körömlakkot. A leírás szerint elég egy réteg, azonban én ajánlom a második, esetleg még a harmadik vékony réteget is. Fényes hatást és extra tartósságot is említ, amivel nem tudok ellenkezni, a posztban látott képeken már 3,5. napja volt fent alap és fedőlakk nélkül, tökéletes, a fényességet pedig szerintem ti is látjátok..

További képek:


10,5 ml csoda

A lakkot megrendelhetitek a nailland.hu oldalról sok más csodaszép lakkal együtt!

XoXo.Mia

Legutóbbi videóm:



                                                           www.instagram.com/miamay51
                                                           https://www.facebook.com/pages/Mia-May/1387772138138621?fref=ts                                                 www.ask.fm/miamayblog


A miamay51.blogspot.hu és a youtube.com/mialamia51 logója.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése