Crazy Rumors a kedvenc ajakápolóm

 Crazy Rumors
A kedvenc Ajakápolóm



Sziasztok! Sokszor említettem már nektek, hogy oda vagyok a rúzsokért és az ajakápolókért, így szerintem nem is csoda, hogy egy újabb bejegyzésben mutatom meg legújabb szerzeményemet a kedvenc ajakbalzsam márkámtól a Crazy Rumorstól. Sajnos több képet nem készítettem, hiszen egy színtelen balzsamon nem lehet semmit mutogatni, de azért remélem, hogy így is igényes és érdekes posztnak találjátok majd.

Először is leszeretném szögezni, hogy semmilyen partner kapcsolat nem fűz a márkához, saját pénzen vásároltam és ez már kb. a 2843. darabom. Haha, bárcsak :-) Az első banános fagyis darabomat talán 1,5 éve nyertem egy magyar bloggernél azóta tart a szerelem.

A C.R. balzsamok rengetek ízben találhatóak meg a webshoppokban, kezdve a nyárias fagylaltos daraboktól, az őszi tea ízesítésűeken át a téliekig minden megtalálható, illetve színes változatok is léteznek.

A minap a Pink Panda oldalán vásároltam, a vásárlás után pedig kaptam egy lehetőséget, hogy a kiválasztott termékek mellé akciósan megvásárolhatom a Candy Cane Plum and Pippermint ízesítésű darabot, no nem is kellett kétszer ajánlani! Mivel tudom, hogy egy jó termékről van szó, ami nem beszerezhető a magyar boltokban így természetesen nem hagyhattam elveszni a lehetőséget, főleg, hogy egy kellemes szilvás-mentás darabról volt szó.

A C.R. egyébként híres arról, hogy nem tesztel állatokon, teljes mértékben natúr termékekről van szó, melyek shea vajat tartalmaznak.

Véleményem a termékről:

A valaha volt legjobb termék ezt már számtalanszor elmondtam. Az ajkak puhák, hidratáltak lesznek, szépen ápolja a kicserepesedett részeket is, az illata pedig mentolos és a szilva miatt egy kicsit különlegesebb.  Az ára a Burt's Bees balzsamokkal megegyező 1590 forint, egyenlőre itthon a Pink Panda webshopjában elérhető csak, illetve a hivatalos crazyrumors.com oldalról $3.49-ért. 


1 megjegyzés:

  1. Már rendeltem is! :)) nagyon szeretem a véleményes bejegyzéseidet! :) Mindig hasznosak számomra. ;)

    VálaszTörlés